lunes, 11 de mayo de 2020

Classe d' anglés 5é de primària. Dia 12 de Maig

Bon dia,

Com que ja hem repassat el "present simple, el present continuous i el past simple", hui voldria que fereu la següent oració en la forma afirmativa, negativa i interrogativa de eixos tres temps.

                   ORACIÓ: She________________(go) to the park with my friends.

Per a que tingueu clar com fer-ho, vos pose un exemple amb una altra oració.

                  EXEMPLE: I__________________(play) in the garden.

    PRESENT SIMPLE:
         Afirmatiu:  I play in the garden (Yo juego en el jardín)
         Negatiu:  I don't play in the garden (Yo no juego en el jardín)
         Interrogatiu:  Do I play in the garden? (¿Juego en el jardín?)

   PRESENT CONTINUOS:
        Afirmatiu:  I am playing in the garden. (Yo estoy jugando en el jardín)
        Negatiu:   I am not playing in the garden. (Yo no estoy jugando en el jardín)
        Interrogatiu: Am I playing in the garden? (Estoy jugando en el jardín?)

   PAST SIMPLE:
        Afirmatiu: I played in the garden. (Yo jugué en el jardín.)
        Negatiu:  I didn' t play in the garden. (Yo no jugué en el jardín.)
        Interrogatiu:  Did I play in the garden. (¿Jugué en el jardín?)

2 comentarios: