Bon dia,
Hui repassem les preposicions de lloc "in, on i under". Vos deixe el video explicatiu i la fitxa d' activitats per a enviar a carolbarrachina@fefcoll.org.
Video:https://drive.google.com/file/d/16H0L9coPyO-Z4aBxcM0MohoFzJrpP5HH/view?usp=sharing
Fitxa:https://drive.google.com/file/d/1rZDIXw11eEPI-rEnOWfsdNjEMoZtDVss/view?usp=sharing
miércoles, 3 de junio de 2020
Classe d' anglés 2n de primària. Dia 4 de Juny
Bon dia,
Hui repassem la gramàtica de la unitat 5. En aquesta unitat apliquem el que hem aprés en la unitat anterior (have got) afgint les paraules "what" i "when". A més aprenenm alguns adjectius possesius (our, their).
Com sempre, vos deixe el video explicatiu i una fitxa per a enviar a carolbarrachina@fefcoll.com.
Video:https://drive.google.com/file/d/1y4GPDAPLFbZYGldOW4UtL5TJ8Ecsr2f8/view?usp=sharing
Fitxa:https://drive.google.com/file/d/1HoYHcorpECT0_JHWAe4DF2kCH7Y7LhEs/view?usp=sharing
Hui repassem la gramàtica de la unitat 5. En aquesta unitat apliquem el que hem aprés en la unitat anterior (have got) afgint les paraules "what" i "when". A més aprenenm alguns adjectius possesius (our, their).
Com sempre, vos deixe el video explicatiu i una fitxa per a enviar a carolbarrachina@fefcoll.com.
Video:https://drive.google.com/file/d/1y4GPDAPLFbZYGldOW4UtL5TJ8Ecsr2f8/view?usp=sharing
Fitxa:https://drive.google.com/file/d/1HoYHcorpECT0_JHWAe4DF2kCH7Y7LhEs/view?usp=sharing
martes, 2 de junio de 2020
Classe d' anglés 6é de primària. Dia 3 de Juny
Bon dia,
Com acordarem ahir en la reunió, vos deixe un enllaç a les fitxes amb l' explicació de la primera i segona condicional. Llegiu-les de nou i feu aquestes dues oracions en les 3 formes (afirmatiu, negatiu i interrogatiu) de les 2 condicionals. Després, envieu-les a carolbarrachina@fefcoll.org.
ORACIONS: My dad________________ (be) angry, if I _____________(come)home late.
If she_______________(pass) her exams, her parents______________(invite) her for dinner.
FITXES EXPLICACIÓ: - https://drive.google.com/file/d/1j5MLaIiYhR_rrk-Qdda6FspmqP1H0oAK/view?usp=sharing
- https://drive.google.com/file/d/10jixHkeKxW9fm4KWHXuMTAaZI1JuS-ty/view?usp=sharing
Com acordarem ahir en la reunió, vos deixe un enllaç a les fitxes amb l' explicació de la primera i segona condicional. Llegiu-les de nou i feu aquestes dues oracions en les 3 formes (afirmatiu, negatiu i interrogatiu) de les 2 condicionals. Després, envieu-les a carolbarrachina@fefcoll.org.
ORACIONS: My dad________________ (be) angry, if I _____________(come)home late.
If she_______________(pass) her exams, her parents______________(invite) her for dinner.
FITXES EXPLICACIÓ: - https://drive.google.com/file/d/1j5MLaIiYhR_rrk-Qdda6FspmqP1H0oAK/view?usp=sharing
- https://drive.google.com/file/d/10jixHkeKxW9fm4KWHXuMTAaZI1JuS-ty/view?usp=sharing
lunes, 1 de junio de 2020
Classe d' anglés 5é de primària. Dia 2 de Juny
Bon dia,
Com que la gramàtica de la unitat 2 ja l' hem repassat en unitats anteriors, hui passem directament a vore el vocabulari de la unitat 3. Vos deixe un video amb el "listening" i una activitat que teniu que enviar a carolbarrachina@fefcoll.org.
El divendres 5 tocarà repassar els comparatius i superlatius, com que és un tema un poc més complicat, vos adjunte també el quadre explicatiu per a que el reviseu abans del divendres 5 a les 11:30 ja que he programat una reunió per Teams amb vosaltres per a que recordem com es formaven els adjectius en comparatiu, superlatiu i igualtat.
Video vocabulari:https://drive.google.com/file/d/1YTMMDazASqFixvTlCM5dSVKLyopKuorn/view?usp=sharing
Activitats vocabulari:https://drive.google.com/file/d/1XE_wzxaVVDAV7p9we7RpEpHD2fwMrYk_/view?usp=sharing
Quadre comparatius i superlatius:
- https://drive.google.com/file/d/1tJcT5WSnb0LUUysfazmFi7J-7IchMu7-/view?usp=sharing
- https://drive.google.com/file/d/1agnahFOjqBmwO_ZLUkDjwHGprFP94_v0/view?usp=sharing
Com que la gramàtica de la unitat 2 ja l' hem repassat en unitats anteriors, hui passem directament a vore el vocabulari de la unitat 3. Vos deixe un video amb el "listening" i una activitat que teniu que enviar a carolbarrachina@fefcoll.org.
El divendres 5 tocarà repassar els comparatius i superlatius, com que és un tema un poc més complicat, vos adjunte també el quadre explicatiu per a que el reviseu abans del divendres 5 a les 11:30 ja que he programat una reunió per Teams amb vosaltres per a que recordem com es formaven els adjectius en comparatiu, superlatiu i igualtat.
Video vocabulari:https://drive.google.com/file/d/1YTMMDazASqFixvTlCM5dSVKLyopKuorn/view?usp=sharing
Activitats vocabulari:https://drive.google.com/file/d/1XE_wzxaVVDAV7p9we7RpEpHD2fwMrYk_/view?usp=sharing
Quadre comparatius i superlatius:
- https://drive.google.com/file/d/1tJcT5WSnb0LUUysfazmFi7J-7IchMu7-/view?usp=sharing
- https://drive.google.com/file/d/1agnahFOjqBmwO_ZLUkDjwHGprFP94_v0/view?usp=sharing
Classe de plàstica 3r de primària. Dia 2 de Juny
Bon dia,
Hui toca fer la pàgina 51. Si ens fixem en l' exemple de la dreta, vorem el que s' anomena "Papyrus", que és el que utilitzàven en l' antic Egipte per a escriure. En lloc de lletres, utilitzàven dibuixos o símbols amb els que representàven diferents idees.
L' objectiu de la fitxa és que fixant-vos en el papir que teniu a la dreta del full, escriviu en el quadre el vostre nom però utilitzant els símbols Egipcis.
El que hem de fer primer és pintar tot el quadre de diferents colors. Ho podem fer bé amb colors de madera, bé amb retoladors. Podem pintar com vullguem, amb línies, cercles...el que hem de tindre en compte és que no quede cap espai per pintar en tot el quadre.
Una vegada pintat el quadre, l' hem de cobrir tot de blanc o negre, utilitzant tempera, una cera "Manley" o un guix (cadascú el material que tinga a l' abast). Si ho fem amb tempera, és recomanable que siga blanca i que la deixem secar el temps suficient abans de fer el pas següent.
Una vegada cobert tot el quadre, utilitzant un objecte punxegut, haureu de gravar el vostre nom utilitzant els símbols que tenim al papir de la dreta. Voreu com rascant la pintura, apareixeràn els colors que haveu pintat sobre el quadre al principi.
Vos deixe l' enllaç a la fitxa. Recordeu enviar-ho a carolbarrachina@fefcoll.org.
Fitxa pàgina 51:https://drive.google.com/file/d/1R9QcEq-nt4TSvBddT0lzLq_-qnMszSXr/view?usp=sharing
Hui toca fer la pàgina 51. Si ens fixem en l' exemple de la dreta, vorem el que s' anomena "Papyrus", que és el que utilitzàven en l' antic Egipte per a escriure. En lloc de lletres, utilitzàven dibuixos o símbols amb els que representàven diferents idees.
L' objectiu de la fitxa és que fixant-vos en el papir que teniu a la dreta del full, escriviu en el quadre el vostre nom però utilitzant els símbols Egipcis.
El que hem de fer primer és pintar tot el quadre de diferents colors. Ho podem fer bé amb colors de madera, bé amb retoladors. Podem pintar com vullguem, amb línies, cercles...el que hem de tindre en compte és que no quede cap espai per pintar en tot el quadre.
Una vegada pintat el quadre, l' hem de cobrir tot de blanc o negre, utilitzant tempera, una cera "Manley" o un guix (cadascú el material que tinga a l' abast). Si ho fem amb tempera, és recomanable que siga blanca i que la deixem secar el temps suficient abans de fer el pas següent.
Una vegada cobert tot el quadre, utilitzant un objecte punxegut, haureu de gravar el vostre nom utilitzant els símbols que tenim al papir de la dreta. Voreu com rascant la pintura, apareixeràn els colors que haveu pintat sobre el quadre al principi.
Vos deixe l' enllaç a la fitxa. Recordeu enviar-ho a carolbarrachina@fefcoll.org.
Fitxa pàgina 51:https://drive.google.com/file/d/1R9QcEq-nt4TSvBddT0lzLq_-qnMszSXr/view?usp=sharing
Classe d' anglés 2n de primària. Dia 2 de Juny
Bon dia,
Hui començem la unitat 5. Vos deixe el video amb el vocabulari i la fitxa d' activitats que haveu d' enviar a carolbarrachina@fefcoll.org.
Video:https://drive.google.com/file/d/14Fb-KmmL-mN9gwc5NLc9dG7tcdIYMAzr/view?usp=sharing
Activitats:https://drive.google.com/file/d/1_5c70WIdrtJs0PfsxcigH2a-P9lj-Kbg/view?usp=sharing
Hui començem la unitat 5. Vos deixe el video amb el vocabulari i la fitxa d' activitats que haveu d' enviar a carolbarrachina@fefcoll.org.
Video:https://drive.google.com/file/d/14Fb-KmmL-mN9gwc5NLc9dG7tcdIYMAzr/view?usp=sharing
Activitats:https://drive.google.com/file/d/1_5c70WIdrtJs0PfsxcigH2a-P9lj-Kbg/view?usp=sharing
Classe d' anglés 1r de primària. Dia 2 de Juny
Bon dia,
Hui començem la unitat 5. Vos deixe el video amb el vocabulari i la fitxa d' activitats que haveu d' enviar a carolbarrachina@fefcoll.org.
Video:https://drive.google.com/file/d/1EEts0GA0A2vDTKJ30TWGQN8BFSSlkYV_/view?usp=sharing
Activitat:https://drive.google.com/file/d/1Fu0YJuVtxeJapLAiP5iX13eAk2OkOEIf/view?usp=sharing
Hui començem la unitat 5. Vos deixe el video amb el vocabulari i la fitxa d' activitats que haveu d' enviar a carolbarrachina@fefcoll.org.
Video:https://drive.google.com/file/d/1EEts0GA0A2vDTKJ30TWGQN8BFSSlkYV_/view?usp=sharing
Activitat:https://drive.google.com/file/d/1Fu0YJuVtxeJapLAiP5iX13eAk2OkOEIf/view?usp=sharing
Suscribirse a:
Entradas (Atom)